Penny Talk Stamping Design

Stamping

Hallo ihr Lieben, 

es gibt schon wieder einen Post. Ich könnte momentan Millionen an Posts schreiben! (Wahrscheinlich habe ich jetzt auch noch das Schreib-Fieber :D ) 
Bevor mein Projekt anfängt, wollte ich euch noch ein tolles Stamping Design mit Penny Talk zeigen. 
Eigentlich wollte ich Heute schon mit dem swatchen beginnen, bis ich auf dieses Traumduo gestoßen bin. 
- Penny Talk von Essie &
In the Cable Car-Pool Lane von OPI
- Stamping Plate Qgirl 022 , Item 18899 from BornPrettyStore 

Vergesst nicht den 10% off Coupon JEKH10 !!

---------------------------------------------------------------------------------

Good evening my Dears, 

Before I'll start with my new Project , I showing you my new Stamping Design with 
"Penny Talk" from Essie and "In The Cable Car-Pool Lane" from OPI. 
Stamping Plate "Qgirl 022" Item 18899 from BornPrettyStore.  

Don't forget the 10% off Coupon JEKH10 !!

-----------------------------------------------------------------------------------

Now I starting with the Pictures. I hope you having Fun! 


My favourite Pic





Close up !

 I'm really in love with this Design! When you'll know my stamping technique you can click HERE , 
You also can have a look on my other Stamping designs and on the BornPrettyStore Delivery Post ! 



Have a nice Day; 






















Kommentare